2010. aasta oktoobris Starmani tarbijamängus osalenud klient avastas hiljuti oma nime guugeldades, et on võitnud kaamera.
Starmani klient avastas oma nime guugeldades ammuse võidu
«Osalesin Discovery Network mängus 2010. aasta oktoobris. 26. oktoobril loositi välja auhinnad. Olin üks viiest võitjast,» rääkis Starmani klient.
«Tol momendil keegi minuga ühendust ei võtnud, kuigi olin Starmani klient juba pikemat aega. Imestama panebki see, et arveid saadeti küll, aga teadet e-mailile, et olen tarbijamängus võitnud Toshiba HD kaamera, ei suudetud saata,» ütles mees.
Ühel päeval guugeldas ta aga oma nime ja nägi, et on üks viiest õnnelikust, kes Starmani tarbijamängus võitis. Ta kirjutas Starmani klienditoe e-mailile ja päris aru. Starman lubas talle anda uue auhinna.
«Täna siis läksin auhinnale järele. Nagu öeldakse - kingitud hobuse suhu ei vaadata -, kuid kingitus valmistas ikka pettumuse. Kvaliteetne kaamera, mille tarbijamängus võitsin, oli asendatud Hiina NoName kaameraga, mis ei kõlba mitte kuhugi,» lisas ta.
Starmani kommunikatsioonijuht Kristi Reiland ütles, et neli aastat tagasi toimus neil päris mitmeid erinevate telekanalite mänge ja kõikide võitjatega võeti reeglina ühendust telefoni teel ning samuti postitati võitjate nimed kodulehele.
«Juhul kui me võitjat telefoni teel kätte ei saanud ja ta ise meiega ühendust ei võtnud, siis paraku auhinda välja ei saanud anda,» nentis ta.
«Tänaseks me pole säilitanud neli aastat tagasi toimunud mängude auhindu. Kuid soovisime võitjat siiski rõõmustada ja andsime talle analoogse HD kaamera nagu ta võitis,» lisas Reiland.
«Huvitav, ma pole inimene, kes kõnesid eiraks. Mul on üks ja sama number olnud üle kümne aasta,» lisas aga tookord auhinnast ilma jäänud mees.