Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

K-Rauta küsis vannitoaklaasi eest kassas 190 krooni rohkem

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Marina Lohk
Copy
Artikli foto
Foto: Toomas Huik

Tarbijakaitseameti maikuus läbi viidud hinnakontrolli käigus avastati suurim hinnaerinevus Peterburi teel asuvas K-Rauta kaupluses, kus vannitoaklaasi hind müügisaalis oli 449 krooni, kassas küsiti aga selle eest 190 krooni enam ehk 639 krooni.
 

Samast poest avastati ka suurim hinnaerinevus tarbija kasuks - tikksaag, mille saalihind oli 319 krooni, maksis kassas 170 krooni vähem ehk 149 krooni.

Kokku külastas amet ajavahemikul 24.-28. maini 116 kauplust üle Eesti. Rikkumisi tuvastati 39 kaupluses, neist 15 olid hinnaerinevused tarbija kahjuks ning 24 korral olid hinnad kassas madalamad kui müügisaalis.

Tarbijakaitseameti andmetel pole ostjal kassas küsitud kõrgema hinna korral küll õigust nõuda kaupa müügisaalis märgitud odavama hinna eest, kuid ta võib toote ostmisest loobuda.

Juhul, kui inimene avastab rikkumise alles kodus ostutšekki uurides, tuleb kauplusesse tagasi pöörduda, võtta kaasa kõnealune kaup ja tšekk ning kaebus esitada. Nõuda saab tehingu tühistamist ja raha tagastamist.

Tagasi üles