/nginx/o/2010/06/17/387902t1h8999.jpg)
Õlletootja tuli MMiga samal ajal välja kampaaniaga «Jalgpall vs seks».
Õlletootja tuli MMiga samal ajal välja kampaaniaga «Jalgpall vs seks».
«Kuna A. Le Coq on ennast tugevalt sidunud jalgpalliga, seda läbi Eesti esindusstaadioni A. Le Coq Arena ning noortejalgpalli toetuse läbi Eesti Jalgpalliliidu, siis oleme pea igal aastal teinud jalgpalliga seonduvalt mingi kampaania või tegevuse,» kommenteeris ettevõtet turundusjuht Katrin Vernik.
Reklaami eetriaja ja MMi kattumine ei olnud aga Verniku kinnitusel planeeritud selliselt. «Täna võime öelda, et see on kindlasti hea, sest jalgpall saab tervikuna praegu keskmisest palju suuremat tähelepanu,» lausus Vernik.
Vaata A.Le Coqi reklaami «Jalgpall vs seks», mille loojaks on agentuur Taevas.