/nginx/o/2013/02/24/1599668t1hb834.jpg)
Tuntud kaubamärgid nagu Chanel, Calvin Klein, Boss ja Dior jätavad soomlased külmaks, nemad eelistavad kulutada raha kallihinnaliste parfüümide asemel teiste kosmeetikatoodete peale.
Tuntud kaubamärgid nagu Chanel, Calvin Klein, Boss ja Dior jätavad soomlased külmaks, nemad eelistavad kulutada raha kallihinnaliste parfüümide asemel teiste kosmeetikatoodete peale.
Värskest uuringust nähtub, et kui kulutused kosmeetikatoodetele kasvasid mullu kaks protsenti 420 miljoni euroni aastas, siis parfüümidele kulutatakse endiselt sama palju kui 1990ndatel, vahendab Yle.
Keskmine soomlane kulutab aastas erinevatele kosmeetikatoodetele umbes 170 eurot, kuid vaid umbes viis protsenti sellest kulub lõhnaõlide peale.
Keskmine eurooplane kulutab parfüümidele aastas umbes kolm korda rohkem.