Tuntud kaubamärgid nagu Chanel, Calvin Klein, Boss ja Dior jätavad soomlased külmaks, nemad eelistavad kulutada raha kallihinnaliste parfüümide asemel teiste kosmeetikatoodete peale.
Uuring: soomlasi ei huvita kallihinnalised parfüümid
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Värskest uuringust nähtub, et kui kulutused kosmeetikatoodetele kasvasid mullu kaks protsenti 420 miljoni euroni aastas, siis parfüümidele kulutatakse endiselt sama palju kui 1990ndatel, vahendab Yle.
Keskmine soomlane kulutab aastas erinevatele kosmeetikatoodetele umbes 170 eurot, kuid vaid umbes viis protsenti sellest kulub lõhnaõlide peale.
Keskmine eurooplane kulutab parfüümidele aastas umbes kolm korda rohkem.