Eesti firmad MM-ist tulu lõikamas: EMT võrdleb palli internetiteenusega

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Andres Oper
Andres Oper Foto: Peeter Langovits

EMT turundusjuht Anne Muldme sõnul tegid nemad taotluslikult jalgpalli ajaks just selleteemalise telereklaami.

Erinevatel reklaamidel on sellistes kontekstides, kus kasutatakse mõne toimuva tippsündmuse elemente Muldme sõnul erinevad eesmärgi.

«Võib teha puhtalt imagoloogilist reklaami või siduda see ka mingi aktuaalse ja sobiva teenuspakkumisega,« ütles Muldme ja lisas, et Just viimast sai tehtud EMT jalgpalliteemalise reklaamiga.

«Tänu sümpaatsele koostööle jalgpalliliiduga saime kasutada ka Andres Operit ja oleme sellega väga rahul,» sõnas Muldme.

Reklaamis luuakse mängulisi paralleele palli löögiulatuse ja hoo ning EMT internetiteenuse leviala ning andmesidekiiruse vahel.

«Andres Operi keskendud pilk ning tõeline pühendumine sobib väga hästi kandma EMT kui ettevõtte väärtuseid.»

Internetiteenuse müük läheb Muldme kinnitusel väga hästi ja on praegu tõeline hooajatoode ning erinevate kliendigruppide nägemisväljas olemine on igati põhjendatud.

Reklaami teostaja Divisioni tööga on sideteenuse pakkuja väga rahul. «Tegemist on oma ala tugevate spetsialistidega, kes on lühikese ajaga võimelised looma väga hea kvaliteediga toodangut.»

Muldme sõnul on teised Eesti tegijad, kes jalgpalliteemast oma turundusele hoogu said enamasti jalgpalliülekannete või uudiste juures näha.

«Muidugi on väga nauditavad nö suurte globaalsete toetajate kohandatud reklaamid, näiteks Nike, aga ka kodumaised nutikad tegijad on silma jäänud.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles