Päevatoimetaja:
Sander Silm

Kas ruuduline pakend kutsub vorsti ostma?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Rakvere Lihakombinaadi keeduvorsti uus pakend.
Rakvere Lihakombinaadi keeduvorsti uus pakend. Foto: Rakvere Lihakombinaat

Rakvere Lihakombinaat uuendab järgemööda oma toodete pakendeid lootes seeläbi muuta oma brändi tooted tarbija jaoks veelgi äratuntavamaks.

Keeduvorstide batoonid on järjekordne lihatoodete kategooria, mille pakendid läbisid Rakvere Lihakombinaadis uuenduskuuri.

Eelnevalt on saanud uue väljanägemise viinerite ja sardellide pakendid ning keeduvorstide topsipakendid.

Ettevõtte eesmärgiks on muuta kõik Rakvere brändi tooted tarbija jaoks äratuntavaks, kaupluselettidel kergesti leitavaks ja konkurentidest eristuvateks.

«Keeduvorstide uus  ruudumustriline pakend on traditsiooniline ja kodune, samas moekas ja uuenduslik suund lihakategoorias,» ütles  Rakvere Lihakombinaadi turundusdirektor Liina Jaanson.  

Uutes pakendites keeduvorstid ilmuvad poelettidele sellel nädalal.

Rakvere Lihakombinaat on 32 protsendiga turuliider Eesti lihatoodete turul. Rakveret peab eelistatumaks lihamargiks pea iga teine vastaja (44 protsenti, Emor lihaturu-uuring 2010).

Emori ettevõtete mainekuvandi 2010. aasta uuringu põhjal kuulub Rakvere Lihakombinaat jätkuvalt Eesti mainekaimate ettevõtete hulka, olles Eestis teine Swedbanki järel.

Tagasi üles