Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Mahetooteid ostavad kõige enam väikelaste emad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Mahetooted.
Mahetooted. Foto: PEETER LANGOVITS/PM/SCANPIX

Rimi teatel näitab mahetoodete müük jätkuvalt kasvutrendi, kõige rohkem ostavad neid väikelaste emad.

Mahetoodete tootja ning Rimi Talu Toidab müügiala juhi Margus Lille sõnul ostavad mahetooteid kõige enam just väikelaste vanemad. «Kahjuks esineb  lastel üha enam allergiaid ja tavatoidus kasutatavate lisaainete suhtes on nad tundlikud. Seepärast ostavad nende emad-isad sageli erinevaid mahetooteid,» lisas Lille. 

2013. aastal kasvas Rimi kauplustes mahetoodete müük aasta varasemaga võrreldes 26 protsenti. Kõige populaarsemad mahetoiduained eelmisel aastal olid tomatipüree, purustatud tomatid, läätsed, oliiviõli ning kakao. Mahedalt toodetud puu- ja köögiviljadest olid kõige menukamad kodumaine maheporgand, mahekartul, avokaado, kirsstomat, paprikad ja kaalikad.

Rimi turundus- ja kommunikatsiooni juhi Andrija Lilleoja sõnul on Rimi tootevalikus lisaks mahedalt kasvatatud viljadele ligi poolsada nimetust i love eco mahetooteid, nende seas erinevad kuivained, pastad, õlid  ja muud toiduained.

Tagasi üles