Jalgpallihullus võtab võimust ka Cannes Lions Festivalil, kus toimub reklaamitegijate rannajalgpalli MM.
Eesti jõudis MMile, olles ühes alagrupis USA, Kanada ja Portugaliga
Cannes Lions Festivalil reklaamiinimeste rannajalgpalli MMil võtavad mõõtu meeskonnad üle maailma.
Samal ajal, kui erinevate riikide rahvusmeeskonnad võistlevad Lõuna-Aafrikas, astuvad 16 riiki oma tiimidega üles Cannes Lions Beach Football World Cupil, mida sponsoreerib telekanal Eurosport.
Rannajalgpalli mängitakse Macé Plage’is, mis muutetakse sündmuse toimumise ajaks staadioniks.
Reklaamifestivali spordivõistluse parima tiitli eest astuvad võistlustulle delegatsioonid Euroopast, Lõuna-Ameerikast, Põhja-Ameerikast ja Austraaliast.
Võistlused toimuvad 22. juunil ja 23. juunil ja neist võtab osa 16 meeskonda, kes on jagatud nelja alaliigasse.
Eesti on neljandas grupis koos USA, Kanada ja Portugaliga. Esimeses grupis võistlevad omavahel Brasiilia, Lõuna-Aafrika, Iisrael ja Holland. Teises grupis kohtuvad Venemaa, Austraalia, Mehhiko ja Hispaania. Kolmandas grupis võtavad mõõtu Argentina, Inglismaa, Colombia ja Belgia.
Võitja meeskonnale antakse auhind üle 23. juunil toimuval Pressi, Disaini ja Küber Lionsite auhinnagalal.