Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Sebe uued puutetundlikud terminalid toovad muutusi reisijatele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Puutetundlik piletimüügiaparaat.
Puutetundlik piletimüügiaparaat. Foto: Sebe

Sebe tütarfirma Eesti Buss alustas uute piletimüügiaparaatide testimist bussides. Hetkel on uus aparaat viies bussis.

«Kui näete, et juhil on uus puutetundlik terminal, ärge palun pahandage, kui piletimüügiga kauem läheb. Kõik asjad vajavad harjumist ja katsetamist,» teatas bussifirma oma Facebooki lehel.

Sebe kommunikatsioonijuht Gert Hankewitzi sõnul on hetkel uus puutetundlik piletimüügiaparaat paigaldatud viide bussi ning bussijuhte, kes seadet testivad on kokku kümme.

«Klientidele tähendab uus masin seda, et tulevikus saame skännida ka nutiseadmetelt näidatavaid pileteid,» nentis Hankewitz.

«Kuna aparaat laeb serverist automaatselt piletimüügiandmeid, saame avada eelmüügi ka nendest peatustest, kus siiamaani pileteid ette osta ei saanud,» lisas ta.

Masin hakkab tulevikus registreerima ka püsikliendikontole kogutavaid kilomeetreid lisasoodustuse saamiseks.

«Praeguse testperioodi mõte on koolitada välja bussijuhid uut seadet kasutama, misjärel hakkavad nad välja õpetama teisi juhte,» selgitas ta. «Ühtlasi saavad juhid teha ettepanekuid, mida tarkvaraliselt muutma peaks (kui peab), et töö sujuvam oleks.»

Uued aparaadid on tellitud ka kõikidele ülejäänud bussidele. Erinevalt vanematest seadmetest, on uued bussijuhile mugavamad ning vähendavad paberimajandust.

Pilootprojekt lõpeb maikuus.

Tagasi üles