ADM Interactive kolis kontorit ja kodulehte

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rotermanni kvartal.
Rotermanni kvartal. Foto: Indrek Gutman

E-turundusagentuur ADM Interactive kolis nii oma kontorit, kodulehte kui ka laiendas kaubamärki.

ADM Interactive «kolis» oma kaubamärgi alla ka tütarettevõtte MRM Baltic, mis seni tegutses oma nime all, kirjutas Best Marketing.

Nüüdsest pakutakse MRM-i teenuseid - strateegilisi e-turundusteenuseid ettevõtte terviklikust e-kommunikatsioonistrateegiast konkreetsete kampaaniate väljatöötamise ja järelanalüüsini - ADM Interactive kaubamärgi all. 

Lisaks lansseeris e-turundusagentuur ka oma uue kodulehe, mille senine aadress jäi küll samaks, kuid põhjalikult on uuendatud nii kujundust, tehnilist platvormi kui ka sisu. Sisu osas üheks olulisemaks täienduseks on vast see, et ADMi blogi autorite hulka lisandusid Mihkel Lauk ja Hendrek Kraavi. 

Agentuur kolis ka kontori senisest asukohast Rotermanni kvartalisse. Nüüdsest asutakse samas majas reklaamiagentuuriga Age McCann.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles