Tallinna Kaubamaja esimese kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu suurenes 119,7 miljoni euroni, esimese kolme kuu kahjumiks kujunes 600 000 eurot.
Tallinna Kaubamaja jäi esimeses kvartalis kahjumisse
Müügitulu kasvas kõikides grupi tegevusvaldkondades, suurimat kasvu näitasid auto- ja jalatsikauplused, teatas ettevõte.
«Selle aasta esimese kvartali müügitulemustega võime rahule jääda, ehkki võrreldes eelmise aastaga oli tänavu mitmeid müükidele ebasoodsalt mõjunud tegureid. Erakordselt soe talv küll võimaldas tarbijal säästa küttekuludelt ja soodustas jaekaupade ostmist, kuid lükkas edasi talveriiete ja -jalatsite ostude tegemise,» kommenteeris Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp.
Käive kasvas märkimisväärselt auto- ja jalatsikauplustes. Autokaupluste käive kasvas 37,6 protsenti ning jalatsikaubanduse käive 25,9 protsenti võrreldes 2013. aastaga
Aasta esimese kolme kuu puhaskahjumiks kujunes 600 000 eurot seoses dividendidelt arvestatud tulumaksuga summas 1,3 miljonit eurot. Maksueelne kasum oli 700 000 eurot. «Olulist mõju kasumile omasid muuhulgas tööjõukulud, mis tõusid koos uute kaupluste avamisega,» selgitas Puusepp.
Käesoleval aastal keskendub Tallinna Kaubamaja jätkuvalt kasumlikkuse ja kaubanduspindade müügiefektiivsuse tõstmisele. Lisaks korrastatakse brändiportfelle ja jätkatakse püsiklientidele pakutavate teenuste täiendamise ja arendamisega, märksi ettevõte oma teates.
Jätkuvalt tegeletakse ka uute kauplustega. Juunis avatakse uus kauplus Narvas Astri keskuses ning aasta jooksul on eesmärgiks alustada kaubanduskeskuse rajamist Viimsi keskuses.