Husqvarna pälvis oma reklaamiga mai parima tiitli

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Husqvarna muruniiduki reklaam pälvis mai parima trükireklaami tiitli.
Husqvarna muruniiduki reklaam pälvis mai parima trükireklaami tiitli. Foto: DDB Eesti

Maikuu parimaks trükireklaamiks Postimehes valiti DDB-s Husqvarnale tehtud «Ja sina nimetad seda tööks» kampaania.

«Maikuus oli mitmeid häid töid, kuid Husqvarna suutis tõsiselt üllatada,» ütles Tele 2 Eesti turundusjuht Kristjan Seema.

Seema sõnul on kõige alus suurepärane loovidee, millega lähenetakse võrdlemisi igavale ja rutiinsele muruniitmise teemale nii, et ei peaks üles lugema niiduki reguleeritavaid käepidemeid, erinevaid lõikekõrgusi ning kiitma B&S DOV mootorit, mis on varustatud ReadyStart süsteemiga.

«Ratsionaalsed argumendid on täiesti kõrvale jäetud ning mängitakse sihtrühma emotsioonidele - ja see toimib.»

Visuaal on Seema kinnitusel samuti silmatorkav ja toetab väga hästi loovideed ning edastatavat sõnumit.

«Reklaami teostus on kvaliteetne ja stiilipuhas. Copy aitab sõnumit lahti mõtestada, kuid nagu hea teatrietenduse puhul, jääb ka selle reklaami lugu ikkagi iga vaataja enda lõpetada.»

Iga kuu parimaks tunnistatud töö võistleb koos ülejäänud võitjatega aasta parima tiitli nimel. Aasta parim saab auhinnaks Cannes Lions'i 2011. aasta täispaketi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles