Päevatoimetaja:
Sander Silm

Kas Selveri võipakk kaalub ikka 200 grammi?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Võipakk.
Võipakk. Foto: Erakogu

Selveri klient hakkas koogi valmistamisel kahtlustama, et jaeketi omamärgitootena müügil olev võipakk kaalub lubatust vähem – kolmes poes kontrollitud 45 pakist ükski teine siiski alakaaluline ei olnud.

«Asusime kooki tegema ja vaja oli 100 grammi võid. Võtsime siis oma avamata 200grammise võipakendi ning lõikasime pooleks. Igaks juhuks kaalusime ja... 88 g. Võtsime siis ülejäänud pakendi ja kaalusime ka, 93 g. Kokku siis koos ümbrisega 181 g,» kirjutas Selveri klient eile kaupluse Facebooki lehel.

Igaks juhuks kaalus ta ka teisi pakendatud tooteid ning nood vastasid kõik peale kirjutatud kaalule. «Hea oli, et meil oli vaja vaid 100 g. Kas Selveri 200grammine võipakk ongi tegelikult 180grammine võipakk? Peaks ka hakkama pistelisi ostukontrolle tegema...» leidis tarbija ning täpsustas, et tegemist oli Selveri omamärgitootena müüdava võipakiga.

Selver kinnitas Tarbija24-le, et pöördus kliendi kaebusega kohe tootja poole. Maag Piimatööstus võttis kliendiga ise ühendust, vabandas ning saatis ka oma kommentaari.

Maag Piimatööstus selgitas, et või pakendatakse automaatse pakkemasinaga ning iga tootmisprotsessi alguses kontrollitakse kokku üheksa pakendi netokaalu. Kui kaal on korras, siis alustatakse pakendust,  kui mitte, siis reguleeritakse masinal kaalu.

Tootmise käigus kontrollitakse kaalu iga tunni järel ning kaalutakse kuus pakki. Kui kaal on lubatust madalam, siis kaalutakse üle ka kõik eelnevalt pakendatud pakendid. Samas ei saa päris välistada, et mõni pakend on alakaaluline, sest kõik pakendid kontrollkaalumist ei läbi.

«Tegime eile ka ise testi ja kaalusime kolmes poes kokku 45 võipakki. Ühtegi alakaalulist ei leidnud, küll kaalusid mitmed võipakid rohkem kui 200 grammi,» kommenteeris Selveri avalike suhete juht Annika Vilu.

Kliendile pakuti võimalust saada asemele tasuta uus toode.

Tagasi üles