Stockmanni pühapäeval lõppenud müügikampaania Hullud Päevad valmistas seekord pettumuse, kirjutab Kauppalehti.
Hullud Päevad valmistasid Stockmannile pettumuse
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Soomes langes müük eelmise aastal toimunud Hullude Päevadega võrreldes viis protsenti. Varematel aegadel on Hullude Päevade müük aastatagusega võrreldes kasvanud tublisti, erinevuseks oli 2009. aasta, mil finantskriisi tõttu müük kukkus.
Balti riikides kasvas Hullude Päevade müük kaks protsenti kuid Venemaa kukkus see koguni 12 protsenti. Rublades arvestatuna kasvas müük kaheks protsenti.
Kontsernis kokku langes Hullude Päevade müük eurodes arvestatuna kuus protsenti. Märtsis langes Stockmanni kontserni müük 4,7 protsenti.