Nutitelefoni omanike soetamise rõõmu varjutavad teinekord ootamatud probleemid, mida vanade mobiiltelefonidega ette ei tulnud. Miks see nii on, selgitab EMT teenuste kommunikatsioonijuht Kristina Samra.
Nutitelefoni omanike põhilised mured 2 osa: defektiga telefonid
«Pelgan seda, et väga suur protsent nutitelefone on defektiga. Tean paljusid tuttavaid kes on hädas isehelistavate ja ise sõnumeid saatvate telefonidega või muude taoliste süsteemivigadega. Hiljaaegu sai tehtud otsus osta endale nutikas ning mudeliks Samsung Galaxy S III. Nädal pärast kasutamist tekkisid süsteemivead, telefoni enam kasutada ei saanud ning pärast mitmeid ekspertiise ja garantiiremonte selgus, et defekt on parandamatu ning ootan senimaani raha (võitlus selle nimel, et defektiga toode ümber vahetada või raha tagasi saada on Eestis tsirkus omaette). Nüüd ei teagi mida teha - kas äkki proovida uuesti ja loota heale õnnele, et ehk on õnnestunud partii... või veel oodata ja loota kvaliteedi paranemisele. Sest tõepoolest ei taha uuesti seda ristiretke ette võtta, et mitu kuud selgitada, et telefon on vigane ja sooviks raha tagasi saada...,» kurtis üks EMT klient.
EMT teenuste kommunikatsioonijuht Kristina Samra sõnul kaasneb iga uue tehnoloogiaga nn lastehaigusi, mille tulemuseks võib olla ebameeldiv kasutamiskogemus ja see omakorda teha edaspidise kasutamise suhtes ettevaatlikuks. Sageli on lahenduseks seadme tarkvara uuendamine. «Tõesti leidub ka defektseid seadmeid, kuid mille osakaal koguarvust pigem väike, pigem erand kui püsimure,» kinnitas ta.