/nginx/o/2012/02/28/986690t1h6509.jpg)
Laima ei lase end kõigutada agressiivsetest arengutest Venemaal ning näeb võimalust haugata sealsest maiustusteturust veelgi mehisema ampsu.
Laima ei lase end kõigutada agressiivsetest arengutest Venemaal ning näeb võimalust haugata sealsest maiustusteturust veelgi mehisema ampsu.
Laima juhtimis- ja arendusettevõtte NP Foodsi tegevjuhi Rolands Gulbisi sõnutsi on Venemaa poeletid teatud konkurentide poolt tühjaks jäetud ning Laima kavatseb kasvatada eksporti Venemaale 30 protsenti.
NP Foodsi kasvuplaanid puudutavad peamiselt Kesk-Venemaad ja Volgamaad, vahendab Dienas Bizness. Ühtlasi on ettevõttel head kontaktid Vene hulgikaupmeestega, mis tagab stabiilse nõudluse nii Laima, Selga kui Gutta toodangu järele.
Ukraina ja Vene magusatootjad täidavad teisi turusegmente ega konkureeri Laima kvaliteetse ja küllaltki kalli kaubaga, selgitas Gulbis.
NP Foodsi eksport kasvas tänavu esimeses kvartalis mullusega võrreldes 35 protsenti. Gulbise sõnutsi tuligi kasv justnimelt Vene turult.