Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: kas Arctic Sport tohib hinnakirja varjata?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Jõusaal.
Jõusaal. Foto: Panther Media / Scanpix

«Tahtsin mõni aeg tagasi Arctic Sporti treenima minna. Läksin kodulehele vaatama nende hindu. Mis mind aga kohutavalt häiris, oli see, et sisuliselt polnudki hindu üldse üleval. Et ma peaksin selle jaoks eraldi kirjutama või seda küsima. Üleval on ainult liitumistasu ja ühekordne külastus. Kas klubi tohib oma hinnakirja varjata?» uuris Tarbija24 lugeja.

Vastab tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski:

Tulenevalt tarbijakaitseseadusest tuleb teenust pakkudes või vahetult enne teenuse osutamist tarbijat teavitada teenuse (müügi) hinnast. Teenuse pakkumisel tuleb vastav hinnakiri või hinna arvutamise aluseid kirjeldav muu dokument panna välja tarbijale nähtavale kohale.

Nii näiteks peab teenuse hinnastamine olema arusaadavalt ja nähtavalt avaldatud kas spordiklubi seinal, sissepääsu uksel, vastuvõtulauas (kus leping sõlmitakse, raha makstakse) jne. Kui lepingusõlmimise võimalus on ja lepinguid sõlmitakse interneti kaudu, peaks vastav hinnakiri olema avaldatud samas.

Mis puudutab lepingute sõlmimist, siis pooled võivad erinevaid kokkuleppeid sõlmida ja teenuse osutaja võib teha soodustusi tarbijale lepingut sõlmides.

Tagasi üles