Vastab tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski:
Tulenevalt tarbijakaitseseadusest tuleb teenust pakkudes või vahetult enne teenuse osutamist tarbijat teavitada teenuse (müügi) hinnast. Teenuse pakkumisel tuleb vastav hinnakiri või hinna arvutamise aluseid kirjeldav muu dokument panna välja tarbijale nähtavale kohale.
Nii näiteks peab teenuse hinnastamine olema arusaadavalt ja nähtavalt avaldatud kas spordiklubi seinal, sissepääsu uksel, vastuvõtulauas (kus leping sõlmitakse, raha makstakse) jne. Kui lepingusõlmimise võimalus on ja lepinguid sõlmitakse interneti kaudu, peaks vastav hinnakiri olema avaldatud samas.
Mis puudutab lepingute sõlmimist, siis pooled võivad erinevaid kokkuleppeid sõlmida ja teenuse osutaja võib teha soodustusi tarbijale lepingut sõlmides.