/nginx/o/2014/04/07/2945088t1hee96.jpg)
Kaubamaja sõnul olid seekordseteks Osturalli müügihittideks tooted seinast seina – traditsiooniliselt populaarsest Kiievi kotletist kuni eksklusiivsete Villeroy&Bochi nõudeni.
Kaubamaja sõnul olid seekordseteks Osturalli müügihittideks tooted seinast seina – traditsiooniliselt populaarsest Kiievi kotletist kuni eksklusiivsete Villeroy&Bochi nõudeni.
Kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostovi kommenteeris, et Osturallil olid eriti populaarsed naiste jalatsid ja riided, keha- ja juuksehooldustooted, lõhnad, dekoratiivkosmeetika, nõud ning ka meeste riided.
«Traditsiooniliselt on Osturalli üks populaarsemaid tooteid Kiievi kotlet, mida müüdi ka sel korral tuhandetes. Menukate toodete pingereas on veel näiteks Jadea pesu, MaxFactori ripsmetušid, kodumaise brändi Joiki lõhnaküünlad ja kreemid, Marco Tozzi kingad ja Villeroy&Bochi nõud,» lisas ta.
2.–6. aprill vältas järjekordne Kaubamaja Osturalli, kus vähemalt avapäeval toimus suurem tunglemine naiste kingamaailmas ning ka südaööl avatud e-poes.