/nginx/o/2014/04/04/2937390t1h2e8b.png)
Kui A. Le Coq Premiumi kuuspaki toetuskampaania katkestas, oli laulukooride ja tantsurühmade toetuseks kogunenud juba mitu tuhat eurot. Mis sellest rahast sai?
Kui A. Le Coq Premiumi kuuspaki toetuskampaania katkestas, oli laulukooride ja tantsurühmade toetuseks kogunenud juba mitu tuhat eurot. Mis sellest rahast sai?
«Kuna lõpetasime kampaania täies mahus, siis me ei saa oma lubadust täita ja auhinda välja anda. Lisasime selle raha meie selle aasta spordi ja kultuuri toetamise eelarvele juurde,» ütles A. Le Coq juht Tarmo Noop.
Paari nädalaga kogunes laulukooride ja tantsurühmade toetuseks ligi 3000 eurot.
A. Le Coq otsustas katkestada märtsi keskel alanud Eesti laulukooridele ja tantsukollektiividele suunatud Premiumi 6-paki toetuskampaania seoses ettevõtmisele osaks saanud avaliku kriitikaga.
Ehkki kampaanial oli justkui üllas eesmärk, leidsid vabaühendused, laulupeo korraldajad ja tantsijad-lauljad siiski, et alkoholi propageerimine ei ole õige.