Päevatoimetaja:
Sander Silm

Riia reklaamib end inimsüdamega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Riia reklaamib end südamega.
Riia reklaamib end südamega. Foto: Riia Turismi Edendamise Büroo

Riia linn viib 15 miljoni krooni eest läbi sihtkohana tutvustamise kampaania, mille maskott on silmaga inimsüda.

Riia Turismi Edendamise Büroo valis 11 riigis, sh ka Eestis juuni lõpuni toimuva Läti pealinna tutvustava Live Riga kampaania visuaaliks inimsüdame, mis sümboliseerib linna mahajäävat hinge, kui külaline ise on juba mujale sõitnud.

Turunduskampaanial on neli teemat – puhkus Riia randades, Art Nouveau arhitektuur, kohalik köök ja suvised kultuurirüritused - blondide paraadist kuni praegu käimasoleva Riia ooperifestivali ning augustis toimuva Riia linnafestivalini.

Kampaania toimub Eestis, Leedus, Valgevenes, Taanis, Gruusias, Iisraelis, Venemaal, Norras, Soomes, Saksamaal ja Rootsis.

Eestis kasutatakse Live Riga turundamiseks interneti, trüki- ja välireklaamikanaleid.

Lisaks toetab kampaaniat portaal, kust on võimalik leida infot uuest töökohast Riias kuni hotelli broneerimiseni.

Tagasi üles