Riia linn viib 15 miljoni krooni eest läbi sihtkohana tutvustamise kampaania, mille maskott on silmaga inimsüda.
Riia reklaamib end inimsüdamega
Riia Turismi Edendamise Büroo valis 11 riigis, sh ka Eestis juuni lõpuni toimuva Läti pealinna tutvustava Live Riga kampaania visuaaliks inimsüdame, mis sümboliseerib linna mahajäävat hinge, kui külaline ise on juba mujale sõitnud.
Turunduskampaanial on neli teemat – puhkus Riia randades, Art Nouveau arhitektuur, kohalik köök ja suvised kultuurirüritused - blondide paraadist kuni praegu käimasoleva Riia ooperifestivali ning augustis toimuva Riia linnafestivalini.
Kampaania toimub Eestis, Leedus, Valgevenes, Taanis, Gruusias, Iisraelis, Venemaal, Norras, Soomes, Saksamaal ja Rootsis.
Eestis kasutatakse Live Riga turundamiseks interneti, trüki- ja välireklaamikanaleid.
Lisaks toetab kampaaniat portaal, kust on võimalik leida infot uuest töökohast Riias kuni hotelli broneerimiseni.