Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Altia Eesti vaidleb tarbijakaitsega kohtus reklaamlause üle

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Saarema Vodka pudel.
Saarema Vodka pudel. Foto: Peeter Langovits

Alkoholitootja Altia Eesti AS vaidleb kohtus tarbijakaitseametiga Saaremaa Vodka reklaamlause kasutamise üle.

Altia Eesti tegevdirektor Ivar Aus ütles BNS-ile, et tarbijakaitseamet tegi firmale mullu 21. detsembril ettekirjutuse lõpetada viinamargi Saaremaa Vodka reklaamimine lausega «Vötame mönuga».

Amet põhjendas ettekirjutust Ausi sõnul asjaoluga, et nimetatud reklaamlause näol on tegemist otsese üleskutsega alkoholitarbimisele.

Aus rääkis, et Altia Eesti ei nõustunud ameti ettekirjutusega ja taotleb kohtus selle tühistamist. Tema sõnul kasutab ettevõte reklaamlauset aastast 1999 ning seni pole see probleeme tekitanud.

«Tegemist on ettekirjutusega, mis tehti Altia Eesti AS-i ühe toote reklaami kohta. Kuna tegemist on poolelioleva kohtuvaidlusega, siis ei soovi amet täpsemaid kommentaare jagada,» ütles tarbijakaitseameti pressiesindaja Hanna Turetski BNS-ile.

Tallinna halduskohus arutab Altia Eesti kaebust neljapäeval.

Tagasi üles