Hommikusöögihelbeid tootev Kellogg Company nõustus järelevalveametnike nõudega lõpetada oma riisikrõbinate reklaamimine väitega, et need tugevdavad laste immuunsust.
Kellogg loobub väitest, et riisikrõbinad parandavad laste tervist
USAs tarbijakaitsega tegelev asutus FTC tõi välja, et Kellogg alustas mullu kampaaniaga, mille käigus trükkis riisikrõbinate Kellogg`s Rice Krispies paki esiküljele lastevanematele suunatud lause, et need «aitavad nüüd parandada sinu lapse immuunsust.». Paki tagaküljel seisis väide, et krõbinate koostis on täiustatud ning sisaldab antioksüdante ja toitaineid, mis aitavad hoida kogu pere tervist.
FTC hinnangul on need väited küsitava väärtusega ning keelas seetõttu Kelloggil sarnaste tervist puudutavate ja eksitavate väidete kasutamise, kui need ei tugine just teaduslikule tõestusele.
Samasuguse ettekirjutuse sai firma ka eelmisel aastal, mil reklaamis glasuuritud nisukrõbinaid Kellog`s Frosted Mini-Wheats väitega, et need «parandavad laste tähelepanuvõimet 20 protsendi võrra».
FTC juht Jon Leibowitz ütles Kelloggi käitumist kommenteerides, et ühelt suurelt Ameerika firmalt ootaks nad rohkem kui kahtlaste väidete esitamist.
Enne järgmist kampaaniat peab Kellogg oma väidete üle kaks korda aru pidama, sest reklaam peab olema selline, et emad-isad saaksid teha laste jaoks õigeid valikuid, märkis ta.