21. märtsil avastasid varem eestikeelse suhtlusega harjunud Tele2 kliendid postkastist üllatusega venekeelse reklaami. Ettevõte palus inimliku eksituse tõttu vabandust ja saatis välja ka õige versiooni.
Tele2 ummistas klientide postkastid venekeelse reklaamiga
«Endalegi üllatuseks sain täna e-mailile Tele2 venekeelse reklaamteksti. Kusjuures ei minu ees- ega ka perekonnanimi ei luba mingil kujul arvata, et tegu ei ole eesti rahvusest inimesega! Kas Tele2 arvab tõesti juba, et Eesti ongi okupeeritud?» pahandas üks klient avalikult. Ka ettevõtte Facebooki lehele tehti samateemaline postitus.
Tele2 Eesti kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt kinnitas, et firma on sellest veast teadlikud. Uurimise käigus selgus tema sõnul, et tegemist oli inimliku eksitusega andmebaasi töötlemisel.
«Kinnitame, et nende klientide, kes said ekslikult venekeelse pakkumise, suhtluskeeleks on endiselt eesti keel ja edaspidi saavad nad Tele2 pakkumised ikka eesti keeles,» märkis Saarvelt. Eile saadeti nendele klientidele ka vabanduskiri ning õige pakkumine.