Mai alguses asus kaubamärgi Lipton pan-Balti turundusjuhi ametikohale Viktor Aspel.
Lipton pan-Balti turundusjuhiks sai Viktor Aspel
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viktor on õppinud brändingut ja turundust University London College'is ning tudeerinud ürituste korraldamist Tallinna Ülikoolis, kirjutas Best Marketing.
Eelnevalt on ta edendanud ning juhtinud kuue brändi turundustegevust selective cosmetics valdkonnas.
Aspeli huviks on sotsiaalmeedia ja internetiturundus, selle valdkonna teadmisi täiustab ta jätkuvalt erinevate online-koolitusprogrammide abil.
Aspel vahetas välja Larissa Lazukina, kes oli Liptoni pan-Balti turundusjuht aastatel 2008-2010.
Lazukina suurimaks projektiks oli püramiidikujuliste teepakkide lansseerimine.