Mehhiko lahel ulatusliku reostuse tekitanud British Petroleum üritab lehereklaamiga anda teada, et klaarib segaduse ja likvideerib lekke.
BP proovib naftaleket reklaamiga heastada
Kuigi Obama administratsioon algatas BP vastu nii tsiviil- kui ka kriminaaluurimise, kuna viimane on Mehhiko lahel tekkinud ulatusliku naftareostuse taga, tuli kütusefirma välja reklaamiga, mille tunnuslauseks on «Me saame sellega hakkama. Me teeme selle korda», vahendas adweek.com.
Leheküljesuurune reklaam ilmus mõned päevad tagasi ajalehes New York Times. Reklaamis on BP töötajad Mehhiko lahel paadis ja otsivad võimalust lekke kontrolli alla saamiseks.
Reklaami lisatud tekst ütleb, et lekke puhul oli tegemist «tragöödiaga, mis poleks kunagi tohtinud juhtuda» ja iseloomustab juhtunut ebaõnnestunud operatsioonina.
Reklaam püüab samuti lugejaid veenda selles, et BP töötajad tegelevad ööpäev läbi nafta kogumise ja lekke likvideerimisega.
Reklaami peetakse üheks esimeseks BP vastuseks pärast 20. aprilli, mil leke alguse sai. Kuigi reklaamis on ära toodud ka BP logo «Helios», puudub sellelt tunnuslause «Beyond petroleum», mille lõi ettevõtte tarbeks kümmekond aastat tagasi agentuur Ogilvy & Mather.