«Veebis on pakkumisi nii palju, seal on erinevad tootjad ja kust te teate, mis on hea, sest ega te oma eluaja jooksul ei jõua kõike ära proovida,» rääkis Vianori müügiosakonna juhataja Ormes Tamm. Kuna inimesed ei oska tema hinnangul ilma põhjalike eelteadmisteta õigeid valikuid teha, siis just seetõttu soovitabki ta osta rehve usaldusväärse müüja käest, kes rehve müües küsib, kus autoga sõidetakse ja millistes tingimustes.
Tamme sõnul on euroliidus püütud energiamärgisega rehvide valimist lihtsamaks teha, aga ka sellest ei pruugi tema hinnangul abi olla.
«Mingi euroametnik mõtles välja, et paneme energiamärgise ja kõik oskavad hästi valida, aga kust te teate, et netipoest üldse selle energiatähisega rehvi saate, sest rehvidel on tähised tootenumbri järgi, mida netist ei leia. Kui tehas muudab kummisegu, siis on juba teine energiatähis,» küsis ta retooriliselt.
Kui aga otsida kõige odavama hinnaga rehve, siis selleks on veebipoed Tamme hinnangul õige valik. «Meile see sobib, sest saame mitu korda rehve vahetada, balanssida ja kogu aeg lisaraha küsida,» lisas ta irooniliselt. Veebist tellimisel võib tema sõnul saada komistuskiviks asjaolu, et paljud ei tea täpselt, millised rehvid autol on, millised on nende kiiruse- ja koormusindeksid.
«Oluline ei ole ainult rehvimõõt, sest näiteks välismaal sõites hakkab lugema ka see, milline kiirusindeks on autole ette nähtud,» põhjendas Tamm. Ta tõi näite, et kui Eestis on lubatud sõita rehviga, mille kiirusindeks on 160, siis Saksamaal kiirteedel peavad võimsamatel autodel olema all ka vastava kiirusindeksiga rehvid ning seda kontrollib politsei.