ASi A.Le Coq juhi Tarmo Noobi sõnul ei saa väita, et suvised spordi suursündmused nagu jalgpalli MM kohalikku õllemüüki suurendaks.
Tarmo Noop: jalgpalli MM õllemüüki ei suurenda
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Noop hindas, et otsene korrelatsioon jalgpalli MMi ja õllemüügi kasvu vahel puudub ning selle põhjusi võib otsida muuhulgas kohalikust pubikultuurist.
«Valdav enamus inimesi vaatab jalgpalli kodus teleri vahendusel, mitte sõpradega pubis,» tõdes Noop.
Pigem mõjutab jalgpalli MM tema sõnul neid õlletootjaid, kes on suurvõistlusega seotud. Küll tõdes Noop, et suvel suureneb õlle müük talvega võrreldes vähemalt kaks korda.