Jansson: muudame SASi ostuhuviliste jaoks atraktiivsemaks

Mari Kamps
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
SAS-i logoga lennukid Stockholmis.
SAS-i logoga lennukid Stockholmis. Foto: SCANPIX

Skandinaavia lennufirma SAS tegevjuhi Mats Janssoni sõnul püüab firma järgmise aasta jooksul teenida nii palju raha, et ettevõte muutuks senisest atraktiivsemaks.

«Meie eesmärgiks on hankida raha ja maksta investeeringute eest otse äritegevusest saadud värske rahaga,» rääkis ta rahvusvahelise lennutranspordi assotsiatsiooni (IATA) nõupidamisel Berliinis, vahendas Bloomberg.

«Kui kassavoog on muutunud positiivseks ja firma väljaminekud õigel tasemel, siis võiks tekkida õige aeg muutuda osaks mõnes teises grupis,» selgitas ta.

SAS alustas 7,8 miljardi kroonist kulude kärpimise programmiga veebruaris 2009. Projekt, mis näeb ette 4600 töökoha kaotamist ja 21 lennuki liinilt ära võtmist, kestab ka 2011. aastal.

Janssoni sõnul on SAS juba praeguseks viinud säästuplaanist ellu 65-70 protsenti.

Tegevjuhi väitel on märgid nõudluse suurenemisest paremad, kui olid esimeses kvartalis. Samas ei soovinud ta ennustada SASi teise kvartali tulemusi.

Janssoni sõnul leiab Euroopas lennufirmade liitumisi aset ka järgmisel aastal, küll aga pole aeg lennufirma ostmiseks õige. Samas ei tahtnud ta avaldada, kas SAS võiks saada uue omaniku 2011. aastal või mitte.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles