Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kelnerid paljastavad: kümme halvimat asja, mida söögikohas teha

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Noored töötavad sageli ettekandjatena.
Noored töötavad sageli ettekandjatena. Foto: Panther Media

Kui mõtled aeg-ajalt, kas sinu tegevus söögikohas häirib ettekandjaid, siis nüüd paljastavad viimased, mis neile klientide juures kõige enam tuska valmistab.

Väljaanne Fox News jagab kümmet kundede tegevust, mis kelnereid ärritab:

  1. Ära kuhja taldrikuid üksteise otsa kõrgesse virna – sa võid arvata, et see aitab kelnereid, kuid teeb tegelikult nende tassimise palju raskemaks.
  2. Ära vea kohvikusse ebaviisakaid jõmpsikaid.
  3. Ära näpi laual olevat prügi, näiteks ära topi tassi kõiksugu salvrätikuid ja kõrretükke vms – see teeb koristamise ainult rõvedamaks.
  4. Pane oma mobiiltelefon ära, kui sinult tellimust võetakse. Kelner ei saa sinu žestidest aru.
  5. Ära tuuselda ja tõsta toole ja laudu ringi või küsi endale teisi – see ei ole Burger King, kus kõik on sinu tahtmist moodi. See ajab kogu ruumi segamini.
  6. Ära saabu vahetult enne sulgemist. Kõik on sunnitud seetõttu kauem tööl olema.
  7. Kui saad ka mõne toidu- või joogipakkumise allahindlusega, siis ära koonerda jootraha andmisel. Ettekandja nägi vaeva ikka täpselt sama palju.
  8. Jootrahaks anna reaalset raha, mitte religioosset kirjandust jms.
  9. Ära valeta oma allergiate kohta – kokk ja kogu köögimeeskond näevad seetõttu väga suurt vaeva, et toitu teisiti teha, kui menüüs ette nähtud.
  10. Ära tekita tualettruumis korralagedust – ära kohtle WC-d nii nagu sa ei pea seda iialgi koristama, sest mina pean.
Tagasi üles