Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2013/08/23/1987318t1h9e58.jpg)
Kui mõtled aeg-ajalt, kas sinu tegevus söögikohas häirib ettekandjaid, siis nüüd paljastavad viimased, mis neile klientide juures kõige enam tuska valmistab.
Väljaanne Fox News jagab kümmet kundede tegevust, mis kelnereid ärritab:
- Ära kuhja taldrikuid üksteise otsa kõrgesse virna – sa võid arvata, et see aitab kelnereid, kuid teeb tegelikult nende tassimise palju raskemaks.
- Ära vea kohvikusse ebaviisakaid jõmpsikaid.
- Ära näpi laual olevat prügi, näiteks ära topi tassi kõiksugu salvrätikuid ja kõrretükke vms – see teeb koristamise ainult rõvedamaks.
- Pane oma mobiiltelefon ära, kui sinult tellimust võetakse. Kelner ei saa sinu žestidest aru.
- Ära tuuselda ja tõsta toole ja laudu ringi või küsi endale teisi – see ei ole Burger King, kus kõik on sinu tahtmist moodi. See ajab kogu ruumi segamini.
- Ära saabu vahetult enne sulgemist. Kõik on sunnitud seetõttu kauem tööl olema.
- Kui saad ka mõne toidu- või joogipakkumise allahindlusega, siis ära koonerda jootraha andmisel. Ettekandja nägi vaeva ikka täpselt sama palju.
- Jootrahaks anna reaalset raha, mitte religioosset kirjandust jms.
- Ära valeta oma allergiate kohta – kokk ja kogu köögimeeskond näevad seetõttu väga suurt vaeva, et toitu teisiti teha, kui menüüs ette nähtud.
- Ära tekita tualettruumis korralagedust – ära kohtle WC-d nii nagu sa ei pea seda iialgi koristama, sest mina pean.