Päevatoimetaja:
Sander Silm

Kliendid aitavad parima Selveri teenindaja viia spaasse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Selveri klienditeenindaja.
Selveri klienditeenindaja. Foto: Selveri Facebooki profiil

Selver kuulutas välja kampaania, mille käigus kliendid saavad Facebookis hääletada parima jaeketi teenindaja poolt  – seitse finalisti võistlevad nüüd spaa pääsme eest.

Selveri sisekommunikatsiooni spetsialist Piret Putko selgitas, et eelmisel nädalal said kõik nelja päeva jooksul ettevõtte Facebooki lehel esitada kandidaate. «Kokku saime ligikaudu 650 kommentaari. Lugesime kokku kandidaatidele antud hääled ning nende seast seitse kõige enam hääli saanud teenindajat said finaali,» ütles ta.

Alguses oli planeeritud valida viis finalisti, kuid võrdselt hääli saanuid oli rohkem ja lõpphääletusele jäeti kokku seitse finalisti. «Nüüd on võimalik kõikidel nende poolt hääletada, vajutades pildile like, mis annab ühe punkti või pildi all kommenteerides, mis annab kolm punkti,» tutvustas Putko.

Hääletus lõppeb neljapäeval ja seejärel liidetakse punktid kokku ning kuulutatakse välja võitja, kes saab minna koos kaaslasega kolmeks päevaks Grand Rose SPA hotelli. Saaremaal ootab teda puhkus koos hoolitsuste, massaaži ning sauna- ja veekeskuse külastusega. Tunnustuseta ei jää ka teised finalistid – neil on võimalik minna koos kaaslasega Viimsi sauna – ja veekeskusesse.

Üle 1000 like´i on praeguseks kogunenud Männimäe ja Põltsamaa Selveri töötajad.

Tagasi üles