Päevatoimetaja:
Sander Silm
Saada vihje

Tuntud spordikaupade tootja vahetas logo välja

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Reeboki uue logo tutvustamisüritus Pariisis.
Reeboki uue logo tutvustamisüritus Pariisis. Foto: SIPA / SCANPIX

Kuna Reebok soovib tippsportlaste asemel keskenduda nüüd igas suuruses ja kujuga spordiharrastajatele, siis vahetas ettevõte oma logo välja.

«Juba 30 aastat oleme edukalt valmistanud tooteid kõikvõimalike alade tippsportlastele, kuid me ei ole suutnud piisavalt innustada inimesi end liigutama....,» põhjendas Reeboki turundusjuht Matt O’Tool muudatust ettevõtte kodulehel avaldatud videos O’Tooli sõnul soovib ettevõtte inimestele selgitada, kui oluline on liikumine. Seetõttu ei keskenduta enam mitte tippatleetidele, vaid tavalistele harrastusportlastele. Reeboki esindaja sõnul sümboliseerib uus logo nii füüsilisi, sotsiaalseid ja vaimseid muudatusi.

Reeboki esimene logo vahetati välja 100 aasta pärast, teine logo oli kasutusel aastatel 1986-2014.
 

Tagasi üles