Väike tudengifirma Everdream Pictures filmis elektriautole Tesla S minutise reklaamiklipi ja see läks maksma vaid 1500 dollarit.
Fännid tegid Teslale säästureklaami, Elon Musk vaimustuses
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Klipp levis internetid kulutulena ja Tesla tegevjuht Elon Musk kiitis seda Twitteris, kirjutab Adweek. Pole välistatud, et Tesla võtab Everdreami oma ametlikuks partneriks.
Seletab Everdreami juht James Khabushani: «Miks kulutavad brändid reklaamiklipile üle kahe miljoni dollari? Meie klipp on täiesti professionaalselt teostatud. 1500 dollarit läks sõidu-, toidu- ja motellikuludeks. Suudame toota paremini, kiiremini ja mis põhiline odavamalt, kui suured firmad. Mõelda vaid, mida me suudaksime teha 250 000 dollarilise eelarvega!? Ajad muutuvad ja tehnoloogia mõjutab meediat enneolematus skaalas. Kaamerad on odavamad, aga palju paremad. Vaadake faktidele näkku: tudengid suudavad suurepärast tööd teha!»
Anna reklaamile oma hinnang allpool.