Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Elroni rongis võib kaardiga makstes hätta jääda

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Makseterminali tšekk näitab, et tehing rongis ebaõnnestus.
Makseterminali tšekk näitab, et tehing rongis ebaõnnestus. Foto: Lugeja foto

Sageli rongiga Tallinna ja Tartu vahet sõitev tudeng on korduvalt pidanud jänest sõitma, sest tõrkuv makseterminal ei lase tal piletit osta.

«Mul on viimase kuu aja jooksul ISIC-kaardiga makstes kolm korda makse ebaõnnestunud,» kirjutas tudeng. Viimane selline olukord oli tal täna hommikul Tartust Tallinna sõites. Teenindajate sõnul olevat sama probleem ka teistel sõitjatel. «Helistasin Swedbanki ja nad tegid selgeks, et probleem on Elroni makseterminalis, mitte neis, kuna makse ei jõuagi kaardimaksekeskusesse (Nets Estonia),» rääkis noormees. Kuna ta sularaha eriti kaasas ei kanna, siis korra sõitis ta seetõttu ilma piletita. Korra aga ostis ta pileti Tapalt Tallinnasse, kuna rohkem tal sularaha ei olnud.

«Teadaoleva info kohaselt mõni maksekaart kohati tõesti ei tööta. Sellistest olukordadest oleme koheselt ka panka informeerinud ning loodetavasti koostöö tulemusena probleeme edaspidi ei esine,» ütles Elroni liinispetsialist Raili Maarja Mänd. Ta kinnitas, et üleüldist probleemi kaardiga maksmisel ei ole.

Tagasi üles