Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: miks ei saa kinokülastaja parkimisautomaadis soodustust?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiina Kaukvere
Copy
Ühisteenustel on plaanis sel nädalal lisada makseautomaadi ekraanile ka juhend soodustuste aktiveerimise kohta.
Ühisteenustel on plaanis sel nädalal lisada makseautomaadi ekraanile ka juhend soodustuste aktiveerimise kohta. Foto: AS Ühisteenused

«Viru keskuse parkimismajas pakutakse soodustust Coca-Cola Plaza klientidele. Kolme tunni parkimise eest küsitakse kolm eurot. Soodustus rakendub sama päeva kinopiletil oleva triipkoodi näitamisel parkimisautomaadis selleks ettenähtud kohas. Oleme korduvalt proovinud soodustust saada, aga parkimisautomaat lihtsalt ei arvesta kinopiletit. Sama probleem tuli ette pühapäeval - kell 19 algas seanss ning hiljem püüdsime näidata triipkoodi automaadile, kuid automaat küsis ikkagi 5 eurot, ehkki parkisime alla kolme tunni. Milles probleem?» küsib lugeja.

Vastab Ühisteenuste arenduse- ja tugiteenuste juht Aare Sepp.

Aeg-ajalt tuleb ette, et kinokülastajad ei saa makseautomaatides soodustust. Enamikel juhtudel on tegemist olukorraga, kus kliendid on hätta jäänud soodustust võimaldava triipkoodi näitamisega maksemasinale. Võib juhtuda, et kortsus kinopileti triipkood ei ole skanneri jaoks loetav, sel juhul on Viru keskuse parklas alati võimalik pöörduda teenindaja poole, kes kindlasti aitab.

Mis puudutab makseautomaatide skannerite kasutamist, siis on meil plaanis sel nädalal lisada makseautomaadi ekraanile ka juhend soodustuste aktiveerimise kohta.

Teadmata konkreetse (pühapäevase) juhtumi tagamaid, ei oska põhjust välja tuua, kuid statistika järgi on ajavahemikul 19 kuni 23 soodustust antud 21 kinokülastajale. Toon välja veel asjaolu, et keskmiselt antakse triipkoodi alusel erinevatel soodustingimustel parkimist ca 4600 kliendile kuus.

Tagasi üles