«Tellisin Anttilast püksid, mis osutusid suurteks. Väiksema numbri vastu vahetamisel pidin 10 eurot juurde maksma, kuna vahepeal oli nende hind tõusnud (soodushind ära lõppenud). Kas see on õiglane?» soovib lugeja teada.
Lugeja küsib: kas pood võib nõuda kauba ümbervahetamisel lisaraha?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab tarbijakaitseameti avalike suhete juht Hanna Turetski.
Kui toode ei sobi on tarbijal õigus lepingust taganeda ja saada tasutud summa tagasi. Kui tarbija soovib toodet vahetada, kuid hind on vahepeal tõusnud, siis tuleb täiendav summa tasuda või tagastada toode ning saada makstud raha tagasi.