Jaapani autogigant vaatas üle oma elektriauto Nissan Leaf müügitulemused ja leidis, et tulevik on enam kui roosiline – elektriautodele avaneb paljudes riikides roheline tee, analüüsib Time.
Nissan valmis elektriautodega maailma vallutama
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Alates 2010. aastast, Leafi turuletulekust, on Nissan müünud enam kui 100 000 fosiilkütusevaba autot – osake sellest armaadast vurab ka Eestis. Tootja tegi turualanüüsi ja leidis, et maailma teedel on ruumi veel paljudele. Selle aasta teises pooles siseneb Nissan oma elektriautodega Lõuna-Korea turule ja eeldab, et suudab aastaks 2020 müüa üle 1,5 miljoni masina.
Hoolimata väiksemast sõiduulatusest, suhteliselt kõrgemast hinnast ja hõredast laadimisjaamade võrgustikust muudavad riikides karmistuvad keskkonnanõuded elektriauto üha arvestatavamaks alternatiiviks sisepõlemismootori kõrval, järeldab Nissan rõõmsalt.