OÜ Turundusproff omandas Soome suurimalt täiendkoolitusettevõttelt MDC Groupilt sada protsenti Marketingi Instituut Estonia OÜ-st.
Turundusproff sai soomlastelt Marketingi Instituudi
Kahe ettevõtte koostöös tekib Eesti suurim turundusele spetsialiseerunud täiendkoolituse ettevõte, kirjutas Best Marketing.
«Olen ise seitse aastat Marketingi Instituudis õpetanud ja hinnanud kõrgelt sealset praktilist kaugõppe viisi. Seetõttu olengi väga tänulik, et Soome MDC Group otsustas Eesti täiendkoolitusturult väljudes oma tütarettevõtte ostjaks just Turundusproffi valida,» kommenteeris OÜ Turundusproff juhatuse esimees Anu-Mall Naarits.
Naaritsa sõnul on tema ja Turundusproffi jaoks tegemist erakordse võimalusega omandada Eesti turul hästi tuntud ja tunnustatud kõige pikema ajalooga turunduskoolituse ettevõte.
Esialgu jätkavad küll OÜ Turundusproff ja Marketingi Instituut Estonia OÜ eraldi tegevust, kuid tulevikus on ettevõtted plaanis ühendada.
Tegutsema hakatakse Marketing Instituudi nime all.
Mõlemad ettevõtted jätkavad oma praeguste kursuste pakkumist ning õppetöös muudatusi ei plaanita.
Koolituste valikus on turunduse strateegia ja planeerimine, brändi loomine, moe- ja trenditoodete turundus, eksporditurundus, internetiturundus, ärimudeli loomine, äriplaani koostamine, teenuste turundus, millele lisanduvad aasta pikkused kursused turunduse ja müügi ning ettevõtluse valdkonnas.
Osapooled tehingu hinda ei avalikusta.
MDC Group on loodud Soomes 1930. aastal ning suurima turunduse täiendkoolituse ettevõttena koolitab aastas 5500 inimest. 1993. aastal asutas MDC Group Marketingi Instituut Estonia OÜ.
Marketingi Instituudi õppetöös on keskendatud kaugõppes turunduse ja ettevõtluse õpetamisele. Marketingi Instituudi koolitajateks on kauaaegse kogemusega praktikud Vaido Romulus, Esta Kaal, Epp Vodja, Ülle Eller, Katrin Aedma, Toomas Takjas, Karin Kiviste, Maire Otsus, Liivi Ermas ja paljud teised.
Turundusproff OÜ on turunduskoolituse ja -konsultatsiooni ettevõte, mis on loodud 2008 aastal.
Ettevõtte asutaja Anu-Mall Naarits on Baltika, Radiolinja, Eesti Kindlustuse kauaaegne turundusjuht, kes kasutab koolitustel oma praktilisi turunduskogemusi.
Mõlemad ettevõtted on EAS-i koolitusosaku ja Töötukassa koolituskaardi partnerid.