«Tänu suuremale efektiivsusele ja kallimate toodete osakaalu kasvule portfellis suurenes Altia Eesti AS-i ärikasum 1,34 miljonile eurole, kuid üldjoontes on mullused tulemused võrreldavad 2012. aasta omadega. Tänavu jätkab Altia Eesti AS arenguplaanide elluviimist, lähtuvalt Altia Corporationi otsusest koondada kõigi Eesti ja Läti kaubamärkide tootmine üle Tabasalusse ning jätkata tooteportfelli laiendamisega,» ütles Altia Eesti AS-i juhatuse liige Kristel Mets.
Altia Eesti AS-i omatoodetud jookide müük ulatus 18,7 miljoni euroni ning sisseostetud jookide hulgimüük 13,8 miljoni euroni. Ettevõtte turuosa suurenes 2013. aastal Eestis mõne protsendi võrra: kõige suurem kasv tuli konjaki ja viski segmendist, kuid viina läbimüük vähenes hinnasurve tõttu umbes viis protsenti.
Soome, Rootsi, Norra, Taani, Eesti ja Läti turul tegutseva Altia Corporationi kogukäive ulatus 475,8 miljoni euroni ning ärikasum 17,4 miljoni euroni; kontserni puhaskahjum oli 3,1 miljonit eurot.
Altia Eesti AS on Eesti suuruselt teine alkoholitootja, mille tegevusest moodustab alkohoolsete jookide tootmine ligi 71 ning import ligi 29 protsenti. Eesti turu osakaal on ettevõtte müügis 69 protsenti ning 31 protsenti läheb ekspordiks. Ettevõtte töötajate keskmine arv oli mullu 72.
Altia Eesti tuntuim kaubamärk Eesti turul on Saaremaa Vodka.