Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Meieri sari saab ajalooks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Piimalett.
Piimalett. Foto: Peeter Kümmel / Sakala

Eesti Tarbijate Ühistu loobub Meieri sarjast ning edaspidi müüakse selle nimelisi tooteid Hüva kaubamärgi all.

«Oleme asunud viima Meieri omatoodete sarja üle Hüva kaubamärgile, eesmärgiga luua tugev ja tarbijate seas suurema tuntusega ning hinnatud kaubamärk,» rääkis Eesti Tarbijate Ühistu turundusdirektor Andres Lember.

Meieri toodete seas oli esimeses etapis plaanis Hüva kaubamärgile üle viia põhipiimatooted (piim, keefir, hapukoor, kohvikoor, vahukoor). «Esimene sellekohane reklaamgi jõudis kliendilehes ilmuda, kuid selleks, et tagada tarbija jaoks piimatoodetele ETK Grupi kauplustes parim hind praegusel pingelise ja heitliku olukorraga piimaturul, oleme Hüva põhipiimatoodete tootmise hetkel edasi lükanud,» selgitas ta.

Lember kinnitas, et kvaliteedi poolest saavad Hüva piimatooted olema sama või parema kvaliteediga kui Meieri tooted, ka hinnaklass jääb samaks.
Kõik Meieri tooted olid pärit Eestist, samuti hakkab see olema Hüva piimatoodete puhul.

Arendatavasse Hüva sarja kuuluvad tarbijasõbraliku hinnaga kvaliteetsed toidu- ja esmatarbekaubad.

«Säästu kaubamärk ei kao kuskile, seda oleme samuti edasi arendamas - eelmisel aastal töötasime välja Säästu toodete uue pakendikontseptsiooni ja iga kuuga lisandub Maksimarketite, Konsumite ning Aja O lettidele rõõmsa triibumustriga pakendis uusi ja odavad tooteid,» rääkis turundusdirektor.
 

Tagasi üles