Õllemargi reklaam võitis aprillikuu Posimees online reklaamikonkursi.
Tuborgi bänner valiti aprilli parimaks veebireklaamiks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Bänneri autoriteks on TBWA\Guvatrak reklaamiagentuuri AD Rauno Pello ja disainer Henrik Jõgeva. Bänneri aluseks on aAve Kuusneemi sõnul Tuborgi korporatiivsed värvid ja brändi hingeks olevad elemendid – kõlar, mikrofon, diskopall.
"Erinevalt üldlevinud veebibänneritest, mis on kirjud ja närvilised, on antud bänner minimalistlik, kuid samas uudishimu tekitav," iseloomustas Kuusneem. Rahuliku rohelise tausta nurgas olev vihje on ukseks T-World´i – Tuborgi maailma, mille südameks on muusika.
Lihtne roheline bänner on justkui kivi veevoolus, mis jääb pika säriajaga tehtud pildil paremini silma kui rahutu vesi. Avatuna paljastuvad välimeediast tuttavad sümbolid, mis ühendavad kõiki ATL kanaleid.