Päevatoimetaja:
Sander Silm

Lugeja kirjutab: turunduse tippdemagoogia Eesti armastatuimalt brändilt

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Kalevi uute kommide pakend tekitab küsimusi.
Kalevi uute kommide pakend tekitab küsimusi. Foto: Lugeja pilt

Tähelepanelik kommisööja märkas, et Kalev on kommipakendil toitumisteabe toonud välja kümnegrammise kommi kohta, maiustus ise aga kaalub rohkem.

«Sõbraliku draakoniga bränditud Kalevi kommipakki silmitsedes hakkas silma toitumisalase teabe lahter, kuhu tavatsetakse märkida, kui palju toode energiat sisaldab. Kuna ma olen inimene, kellele sedalaadi informatsioon on oluline, pälvis mu tähelepanu, et mõnusas marmelaadikommis, mis lausa sulab suus, sisaldub portsjoni kohta vaid kaks protsenti päevasest energiavajadusest,» kirjutab Priit.

Portsjoni suuruseks on pakil märgitud  10 grammi. Mehe sõnul tekkis tal sportlik huvi, mis portsjon see selline on. Kuna üks ta tuttav  töötab laboris, kus on ülitäpsed seadmed, siis kaalus ta kommi üle ning sai tulemuseks pea 12 grammi. Komm ise oli küll sööja sõnul maitsev, kuid sellegipoolest soovib pöörduja teada, mismoodi antud kommist peaks ühe portsjoni kätte saama. «Ja veel: kelle jaoks on 10-grammine portsjon mõeldud? Rasvatihaste toitmiseks? Kusagil võiks eetika ka mängu tulla, kui turundustegevusi planeeritakse...,» kirjutas mees.

Kalevi tootearendusjuhi Evelin Heibergi sõnul on marmelaadikommide keskmine kaal 10 grammi. «Mõned kommid on sellest kergemad ja mõned raskemad. Kommipakendile on märgitud ühe portsjonina üks keskmine komm (10g),» selgitas ta.

Tagasi üles