Samsung trügib muusika voogedastuse turule

Hendrik Alla
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rakenduse ekraanitõmmis
Rakenduse ekraanitõmmis Foto: Samsung Milk Music

Korea tehnoloogiahiid on üks vähestest lisaks Apple’le, kes on suutnud nutitelefonide tegemisega tõsiselt raha teenida. BBC andmetel otsustasid korealased nüüd, et seadmete müügist veel vahvam on teenuste pakkumine ja avasid muusika voogedastuskekskonna Milk Music.

«Piimamuusika» hakkab võistlema selliste teenustega nagu Spotify, Pandora ja Apple’i iTunes radio. Aga kui eelnimetatud jooksevad enamuse telefonide peal, siis piirab Samsung oma teenuse kasutajaringi vaid Galaxy-klassi nutitelefonide omanikega. «Ei mingit reklaami, tasuta teenus, puhas muusika!» kõlab teenuse reklaamtekst. Aga reklaamivabaduse taga on sulgudes hoiatav märkus «piiratud aja jooksul».

Varem oli Samsungil teenus Musikc Hub, aga see keerati hiljuti kinni. Uue rakanduse leiad Google Play poest siit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles