Toiduliit alustas eilsest sealiha teavituskampaaniaga «Sealiha healiha», mille eesmärk on murda müüti sellest, justkui oleks eestlaste armastatuim liha väga rasvane, ebatervislik ja paksuks tegev.
Üleskutse: avalda arvamust sealihakampaania kohta!
Kampaanias kasutatakse kolme välireklaami, mille sõnumid on järgmised:
«Mida teha, et mees töölt otse koju tuleks? Tee sealiha. See on maitsev!»
«Mida teha, et laps saaks kehalises häid hindeid? Tee sealiha. See annab jõudu.»
«Mida teha, et ei peaks kaalu pärast muretsema? Tee sealiha. See on väherasvane.»
Vaata ka juuresolevaid pilte ja avalda arvamust - kas reklaami sõnum on loogiline ja arusaadav, kas oled reklaamiväidetega päri, on need veenvad? Kas oleksid ise midagi teisiti teinud?
Toiduliidu juht Sirje Potisepp ütles kampaaniat tutvustades, et selle peamine sihtrühm on üle 30-aastased naised, kes hoolitsevad nii enda kui oma pere eest. Kas selline sihtrühm on õigustatud? Või võinuks kampaania olla rohkem suunatud ka meestele?
Kas seapraad paneb mehed koju kiirustama? Või on see ehk liiga stereotüüpne lähenemine?