Päevatoimetaja:
Sander Silm

Üleskutse: avalda arvamust sealihakampaania kohta!

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Toiduliit

Toiduliit alustas eilsest sealiha teavituskampaaniaga «Sealiha healiha», mille eesmärk on murda müüti sellest, justkui oleks eestlaste armastatuim liha väga rasvane, ebatervislik ja paksuks tegev.

Kampaanias kasutatakse kolme välireklaami, mille sõnumid on järgmised: 

«Mida teha, et mees töölt otse koju tuleks? Tee sealiha. See on maitsev!» 

«Mida teha, et laps saaks kehalises häid hindeid? Tee sealiha. See annab jõudu.» 

«Mida teha, et ei peaks kaalu pärast muretsema? Tee sealiha. See on väherasvane.» 

Vaata ka juuresolevaid pilte ja avalda arvamust - kas reklaami sõnum on loogiline ja arusaadav, kas oled reklaamiväidetega päri, on need veenvad? Kas oleksid ise midagi teisiti teinud? 

Toiduliidu juht Sirje Potisepp ütles kampaaniat tutvustades, et selle peamine sihtrühm on üle 30-aastased naised, kes hoolitsevad nii enda kui oma pere eest. Kas selline sihtrühm on õigustatud? Või võinuks kampaania olla rohkem suunatud ka meestele? 

Kas seapraad paneb mehed koju kiirustama? Või on see ehk liiga stereotüüpne lähenemine?

Tagasi üles