/nginx/o/2014/01/22/2767334t1hc9c3.jpg)
Tarmo kasutas prooviajaga tasuta netipulka, kuid Elisa saatis talle siiski nullarve, mille väljastamise eest küsis 0,6 eurot. Elisa kinnitusel oli tegemist eksitusega.
Tarmo kasutas prooviajaga tasuta netipulka, kuid Elisa saatis talle siiski nullarve, mille väljastamise eest küsis 0,6 eurot. Elisa kinnitusel oli tegemist eksitusega.
«Võtsin Elisast prooviajaga internetipulga, eile sain aga nullarve, millel oli kirjas arve väljastamistasu 60 senti,» rääkis Tarmo, kelle sõnul on see täiesti absurdne. «Suheldes Elisa klienditeenindusega, oli suhtumine ülijäik. Et harju ära, sest nii ongi,» lisas ta.
Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski vabandas kliendi ees arve saatmise pärast. «Parandame vea ning edaspidi prooviajal kliendile taolist arvet ei edasta. Konkreetse kliendi arve tasu tühistame,» kinnitas Raiski.
Pärast Tarbija24 pöördumist Elisa poole, saadeti Tarmole kiri ning lubati arve tühistada. Samuti paluti tema käest teenindaja käitumise pärast vabandust, et ta arvet kohe ei tühistanud.
Taoline arve võis välja minna kümmekonnale kliendile.