«Uurides lähemalt oma viimast telefoniarvet, leidsin sealt 0,88 euro eest tehtud 03:50 pikkuse kõne teenusnumbrile - hakkasin meenutama, et kuhu küll helistanud olen ning kõneregistrit uurides selgus, et tegu oli Starmani lühinumbriga 1770. Helistasin sinna ühe kanalitega seotud probleemi pärast, kuid kõnet keegi vastu ei võtnud - olin kõik need 3 minutit ja 50 sekundit ootel. Mitte, et mul nüüd raske oleks seda 90 eurosenti maksta, kuid sooviks siiski teada, miks pean maksma kõne eest, mida Starman isegi vastu ei võtnud? See oleks ju sama kui helistan sõbrale ning kogu kutsumise aja jooksul kasseeritakse minult raha,» uurib Tarbija24 lugeja.
Lugeja küsib: miks Starman alusetult raha nõuab?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Starmani pressiesindaja Kristi Reiland.
Starmani klienditeeninduse telefonisüsteem töötab nii, et Starmani võrgust helistades on kõne tasuta. Juhul kui helistatakse mõnest teisest võrgust sõltub kõne hind teise operaatori minutihinnast. Kõne alguseks loetakse ja kõnetasu arvestus algab esimese meiepoolse teadaandega, kus teatame kliendile, et ta on helistanud Starmani infotelefonile ning anname teada võimalikust kõnejärjekorrast. Juhul kui meie hinnangul on ooteaeg liiga pikk teatame kliendile, et helistame talle tagasi.