Pettus sundis kiidukampaania reegleid muutma

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Märtsis valitakse Eesti paremad teenindajad.
Märtsis valitakse Eesti paremad teenindajad. Foto: Margus Ansu

Heateenindus.ee lehel saab tänavu ühelt IP-aadressilt ühte teeninduskohta kiita kuu jooksul vaid korra. Nii välditakse olukorda, kus teenindajad asuvad end tunnustuse nimel ise kiitma.

Mullu kirjutas Postimees loo, kuidas teenindajad kiidavad end tunnustuse nimel ise. Nimelt said sada enim kiidetud ettevõtet kampaania «Kiida teenindajat 2013» raames oma uksele kleepida sildi «Kliendid kiidavad». Selle nimel hakkasidki mõnes ettevõttes end tubli töö eest tunnustama ka teenindajad ise.

Näiteks kiideti mullu ohtralt Kiviõlis asuvat Maxima kauplust, kuid kiituse sisu oli sageli üks: «Mulle meeldib teenus maxima Kiviõli.»

Maxima avalike suhete juht Erkki Erilaid kinnitas siis, et asutuses on probleemist räägitud. «Kindlasti on nii korraldajate kui kõigi osalejate huvides tagada aus hääletussüsteem,» rääkis Erilaid mullu. «Läbiviijad kinnitasid, et kõik postitused, mis tunduvad kahtlased, kõrvaldatakse.»

Olympic Casino paigaldas näiteks mullu igasse kasiinosse lausa internetiühendusega arvuti, kus klient sai soovi korral hinnangut anda.

«Sellel aastal on loodud selline tehnoloogiline piirang, et ühelt IP-aadressilt saab ühte teeninduskohta kiita ühe kuu jooksul ühe korra,» kinnitas heateenindus.ee asutaja ja juht Urmas Kõiv, kelle sõnul on juba laekunud ka järelpärimisi, et miks ei saa ühest arvutist ühte teeninduskohta mitu korda kiita.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles