Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tarbijakaitseamet hoiatab iluteenuseid pakkuva firma eest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Illustratiivne foto.
Illustratiivne foto. Foto: Panther Media/Scanpix

Viimasel ajal on tarbijakaitseameti poole pöördunud ühe rohkem inimesi seoses iluteenuseid pakkuva ettevõtte Bellezza Capelli OÜ tegevusega, teatas tarbijakaitseamet.

«Enamiku pöördumiste sisu on see, et sealne juuksur on paigaldanud tarbijatele ebakvaliteetsed juuksepikendused või pannud neile pähe lubatust vähem salke,» teatas tarbijakaitseamet. Samuti on kaebuse sisuks olnud see, et tarbijad on maksnud sularahas, kuid pole saanud vastu tšekki.

«Üks tarbija tellis ettevõtte Facebooki lehe kaudu juuksepikendused, tasus nende eest eraisiku pangakontole, kuid ei saanud kaupa kätte. Seetõttu soovitame enne Bellezza Capelli teenuste kasutamise kasuks otsustamist kaaluda alternatiivseid võimalusi,» teatas amet.

Amet soovib teatega tähelepanu juhtida võimalikele ohtudele.

Samuti on ametil vihje, et ettevõttel puudub tegevuse registreering. «Tarbijakaitseamet saatis ettevõttele 20.11.2013 selgitusnõude, milles juhtis kaubandustegevusega tegelemise korral tähelepanu nõudele omada registreeringut majandustegevuse registris. Vaatamata korduvatele meeldetuletustele ei ole ettevõte tarbijakaitseametile vastanud,» kinnitas tarbijakaitseameti avalike suhete juht Hanna Turetski.

Bellezza Capelli OÜ juhatuse esimees Eva-Maria Äro ütles Tarbija24le reedel, et ameti hoiatus tuleb talle üllatusena ning ettevõtte poole keegi pöördunud ei ole. Seetõttu kinnitas Äro, et amet lihtsalt laimab ettevõtet. Pikemalt lubas Äro kommenteerida juhtunut täna, ent kõnesid ta enam vastu ei võta.

Tarbijakaitseamet tuletab meelde, et pärast kauba ostmist või teenuse eest tasumist tuleb kindlasti küsida makset tõendavat dokumenti. Interneti teel ostes tuleb kindlasti tähelepanu pöörata sellele, kelle arvele raha kandma hakkad, kas era- või juriidilise isiku kontole. Tea, et kahe eraisiku vahel sõlmitud lepingute puhul saab probleemide tekkimisel abi ainult kohtust.

Tagasi üles