/nginx/o/2008/05/16/41545t1h46b1.jpg)
Swedbanki juht Priit Perens ütles ettevõtte kõige mainekamaks kuulutamise kohta, et praegu on juba näha märke, et suurte pankade endine kuvand ja inimeste usaldus finantssektori vastu on taastumas.
Swedbanki juht Priit Perens ütles ettevõtte kõige mainekamaks kuulutamise kohta, et praegu on juba näha märke, et suurte pankade endine kuvand ja inimeste usaldus finantssektori vastu on taastumas.
Perensi hinnangul on Swedbanki hea tulemuse taga mitu põhjust: «Esiteks see, et oleme viimase aasta jooksul liikunud selgelt kliendikesksuse suunas. Teiseks see, et oleme kriisist õppinud ning teeme praeguses majandustsüklis tasakaalustatud otsuseid. Oluline on ka meie tegevus inimeste rahaasjade teemadel harimisel, puudutagu see siis pere-eelarvet või euroga seonduvat.»
Pangajuhi sõnul ei ole Swedbanki brändi tugevus kasvanud ainult tuntuse ehk brändikampaaniate abil, vaid pigem läbi igapäevase töö ja sisuliste muutuste.