Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Eesti suurimaks meediaagentuuriks tõusis Inspired Universal McCann

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: e24.ee
Copy
Inspired Universal McCann
Inspired Universal McCann Foto: Inspired Universal McCann

Inspired Universal McCann tõusis eelmisel aastal Eesti suurimaks meediaagentuuriks, kui esmakordselt ületati käibega 10 miljoni euro piir.

Võrreldes 2012 aastaga kasvas ettevõtte käive 21%. Eesti juurtega ettevõtte edu aluseks on elustiiliuuringute edukas rakendamine klientidele meediastrateegiate loomisel ning iseseisva digitaalmeediaüksuse omamine.

Inspired Universal McCann OÜ kommunikatsioonijuhi Marleen Taremaa sõnul pakub tänapäeval meediaagentuur klientidele eelkõige infot, kus, millal ning millises mahus nad peaksid oma kliente läbi reklaami kõnetama.

„Tänapäeva turundusmaailmas ei piisa ainult teadmisest, kes on su sihtgrupp. Veelgi olulisem on mõista, mil viisil nad käituvad ning kuidas neid tabada. Suudame hästi mõista tarbijat ning rakendada erinevaid uuringumeetodeid vajaliku info kogumiseks ja analüüsimiseks,“ kirjeldab Taremaa. Tulemuseks on tema sõnul väärt tööriistakast, mille toel sünnivad sihitud turunduskampaaniad.

Eelmisel aastal aitasid Taremaa sõnul konkurentide ees märkimisväärset edumaad kasvatada just pühendumine sihtgrupiuuringutele ja tulemuste mõõtmisele. Äritulemuste paranemist ennustab ta maailmas valitsevate trendide põhjal ka tänavuseks.

Juba enam kui 50 aastat maailma reklaamiturgu analüüsiva Interpublic Grup-i hinnangul kasvavad tänavu investeeringud meediapindadesse 6,5%. Maailma majandus on tõusuteel ning see loob positiivse fooni kogu reklaamituru investeeringutele.

„Oma rolli mängivad siin ka rahvusvahelised suurvõistlused nagu Sotši OM ning Brasiilias toimuv jalgpalli MM aga ka Euroopa Parlamendi valimised. See kõik mõjutab positiivselt meediapindadesse tehtavate investeeringute mahtu,“ lisab Marleen Taremaa.

Inspired Universal McCann OÜ on 100% Eesti ettevõte ning kuulub Eesti Meediaagentuuride Liitu, mille käive moodustab ligi 70 % Eesti reklaamituru kogukäibest. Tänavu 10-aastaseks saav ettevõte sõlmis 2009 aastal lepingu rahvusvahelise meediaagentuure ühendava ketiga Universal McCann. Ettevõtte käive 2013. aastal oli 10,6 mln eurot.

Tagasi üles