Päevatoimetaja:
Sander Silm

Mööblipoe ja kliendi vahel tekkis konflikt

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Kliendile pakutud niiskust saanud riiulid.
Kliendile pakutud niiskust saanud riiulid. Foto: Lugeja pilt

Klient ostis mööblipoest soodushinnaga kapi, mis osutus tema väitel täielikuks praagiks. Mööblipoe sõnul teadis aga klient juba enne ostu kapi puuduste kohta.

«Mind huvitas üks ilus kapp, kuid müüjad ei informeerinud, et tegemist on näidiskapiga, millel on vead. Näiteks on sellel murdunud riiulihoidik, kruvid, mis ei hoia uksehingesid, ja lisaks suuremad puudused nagu näiteks puuduolevad riiulid,» rääkis Robert, kes ostis enda sõnul kapi enne, kui avastas puudused.

Tema kinnitusel olevat kapi täishind olnud 1100 ning soodushind 550 eurot. «Miks müüakse sellist kappi sellise hinnaga?» imestas Robert. «Seda peab ju renoveerima.»

Kui mees puudused avastas, läks ta poodi aru pärima. «Küsisin selgitust ja nende käitumine oli selline nagu see peakski nii olema. Alguses esitati vastuväide, et sinna ei peagi rohkem riiuleid käima, kui nad kaasa andsid, ning seejärel pakkus üks müüja, et miks ma ei võiks ise neid riiuleid juurde teha ning tagumisi vineere leiutada,» rääkis klient.

Robertile olevat ulatatud kaks puuduolevat riiulit. Need olid tema sõnul niiskust saanud ja kuskile vedelema jäänud ning tal soovitati riiulid kiirelt üle lihvida ja lakkida.

Robert nentis, et maksis toote eest, mida müüdi justkui korralikuna, kuid mis sellegipoolest oli suurte vigadega. «Müüja seda ei tunnista,» märkis ta.

Poe esindaja, kes ei nõustunud oma nime avaldama, sõnas 27. veebruaril Tarbija24-le, et klient valetab, kuna teda tegelikult informeeriti kapi vigadest.

«Kapp oli saalinäidis, millel oli soodushind 599 eurot, kuna oli puudulik. Klient oli aga enne ostu kaubaga poes tutvunud ja oli veel hinda alla kaubelnud, kuna leidis sealt vigu. Klient oli samuti teadlik, et see kapp on viimane ja sai lisaallahindluse. Kui klient oli kodus seda kokku panema hakanud, avastas ta, et kapile on võimalik paigaldada lisariiuleid, rohkem kui oli näidisel. Ta tuli küsima, kas saab neid juurde. Meil polnud seda toodet enam laos, aga ütlesime, et ta võib saada tasuta kaks riiulit, kuna need oli värvikahjustusega ja meil polnud neid tarvis,» selgitas mööblipood.

Tagasi üles